Administrativ medarbejder til studieadministrationen
Vil du arbejde i et spændende uddannelsesmiljø med fokus på samarbejde og udvikling? Og har du lyst til at udfordre dig selv i en stilling, hvor den primære målgruppe er unge og voksne over 18 år?
VUC Lyngby søger en dygtig, engageret og ansvarsfuld medarbejder til vores administration.
Du vil i stillingen komme til at arbejde med uddannelsesadministration generelt, men dine primære opgaver vil ligge inden for administration af ordblindeundervisning, forberedende voksenundervisning og eksamensafvikling. Du vil derudover skulle indgå i et team, der tager sig af alle administrative processer på VUC Lyngby, så du skal være indstillet på at indgå i det team og tage dig af alle mulige typer af administrative opgaver, herunder pasning af receptionen på udvalgte tidspunkter. Der vil også være dagligt samarbejde med andre medarbejdere på VUC Lyngby (lærere, ledelse, studievejledning, it og teknisk service).
Du skal være ansvarsbevidst og positiv, samt tydelig i din kommunikation – både mundtligt og skriftligt. Det er en forudsætning, at du er en teamplayer, der er engageret, fleksibel og hurtig til at tage initiativ. Vi har sjældent to dage der ligner hinanden.
VUC Lyngby
Vi er et fleksibelt uddannelsescenter med ca. 80 ansatte, der udbyder undervisning på HF, GSK, AVU, FVU og OBU til ca. 1300 kursister.
Vi tilbyder:
- Søde kolleger og en spændende arbejdsplads, som til stadighed udvikler sig
- Gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt
- Et værdigrundlag der bygger på rummelighed, nysgerrighed og afklaring
- Mulighed for ugentlig hjemmearbejdsdag
- Mulighed for at du selv er med til at præge stillingen
- Flex-ordning
- Det sædvanlige: Kaffe og frugt
Primære opgaver:
- Administration af forberedende voksenundervisning (FVU)
- Administration af ordblindeundervisning (OBU)
- Planlægning og gennemførelse af eksamen
- Kontakt til vores driftsoverenskomstparter
Sekundære opgaver i samarbejde med andre administrative medarbejdere:
- Oprettelse af hold
- Dannelse af eksamensbeviser
- Planlægning af holdopstart
- Planlægning af dimission
- Pasning af reception
- Ad hoc-opgaver
Struktureret teamplayer, der kan holde mange bolde i luften:
- Du har erfaring med uddannelsesadministration – gerne med FVU og OBU
- Du har en relevant kontoruddannelse
- Du er ansvarsfuld og er kvalitetsbevidst i opgaveløsningen
- Du har erfaring med studieadministrative procedurer og en analytisk tilgang til opgaverne
- Du har erfaring med at arbejde med IT-baserede administrationssystemer
- Du har overblik og forstår at navigere i et til tider hektisk miljø
- Du har virkeligt gode samarbejdsevner og er en god kommunikator
- Du er stabil, serviceminded, smilende
- Du er empatisk og har menneskelig forståelse og humor
- Du er målrettet og fokuseret, men samtidig fleksibel i forhold til arbejdsgange og skolens rytme
- Erfaring med Ludusweb er en klar fordel
Løn og ansættelse
Du bliver ansat som administrativ medarbejder med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der kan ud fra din baggrund og kvalifikationer forhandles funktions- og kvalifikationstillæg.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Vi håber, at du kan starte den 1. februar 2025 ellers hurtigst muligt derefter.
Ansøgningsfristen er d. 31. december kl. 12.00 og der indkaldes til samtaler medio januar.
Har du spørgsmål
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rektor Inge Voller, på mail ivo@vuclyngby.dk eller telefon 24486485
Kan du matche ovenstående profil, og har du lyst til et spændende job så søg stillingen på Gymnasiejob.dk
Vi glæder os til at høre fra dig!
Dit næste skridt...
Fakta
- Arbejdssted
VUC Lyngby - Adresse
Nybrovej 114, 2800 Kongens Lyngby - Geografi
Region Hovedstaden - Stillingskategori
Administrativ medarbejder - Ansættelsesforhold
Fuldtid - Ansættelsens start
01-02-2025 - Jobnr.
68115 - Ansøgningsfrist
31-12-2024
På baggrund af dette job