Løn- og økonomimedarbejder (genopslag)
Har du erfaring med løn- og økonomiområdet, fx fra en skole, og er du superskarp på detaljer, så leder vi efter dig, som har lyst til at bidrage til løsningen af BKs løn- og HR-opgaver kombineret med opgaver inden for økonomi. Vi regner med, at du skal varetage nedenstående opgaver, men den endelig fordeling, aftaler vi, når du starter.
Dine overordnede arbejdsopgaver vil være:
- Eneansvarlig for udbetaling af løn til skolens personale (pt. 120 fastansatte og 50 timelønnede) via HR-løn/ SLS (Statens LønSystem) - herunder at udbetalingen sker i henhold til gældende overenskomster
- Bogføring og afstemning af løn, skat, ATP, ferie og pensioner i Navision Stat
- Udtræk af løndata til skolens ledelse via LDV
- Kontakt til revisor i forhold til lønområdet sammen med skolens økonomi- og administrationschef
- Hjemtagelse af refusioner, blandt andet i fht. sygdom, barsel, vikarkasse mm.
- Håndtering/fordeling af fakturaer via Digiflow (elektronisk bilagshåndtering)
- Indberetninger til blandt andet STUK (Børne- og undervisningsministeriet) samt til Fordelingssekretariatet på det private skoleområde
- Ajourføring af elektroniske personalemapper
Hvad forestiller vi os, at du bringer med?
Du er effektiv, omhyggelig og struktureret. Du har systemforståelse, er en teamspiller, ligesom du er ansvarsfuld over for opgaverne kombineret med god energi og et godt humør. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være én af mange, men det, der er afgørende for os, er dine faglige og personlige kvalifikationer og erfaringer.
Kendskab til brugen af HR-løn og SLS samt Navision Stat vil være en fordel men ikke nødvendigvis en forudsætning.
Hvad kan du forvente som vores nye medarbejder?
- Et selvstændigt, meningsfyldt og afvekslende job, hvor du får stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din hverdag
- Et højt og varieret aktivitetsniveau
- Dygtige og engagerede kollegaer i et uformelt og levende miljø
- Muligheder for faglig opdatering og udvikling
- En god arbejdsplads med ca. 950 elever fra begynderklasse til og med 3.g
Du vil blive en centralt placeret medarbejder med en bred kontaktflade til skolens ansatte, elever og forældre.
Sammen med skolens økonomichef og bogholder kommer du til at udgøre skolens økonomiteam. Vi er i gang med en udvikling, der i de kommende år vil sætte spor ind i fremtiden. Denne udvikling understøttes og fremmes af økonomisektionen. Derfor søger vi den helt rigtige løn- og økonomimedarbejder, der vil være en del af et stærkt, centralt placeret og velfungerende team.
Vi ser gerne en tiltrædelse senest 1. januar 2025
Arbejdstiden vil være mellem 30-37 timer/uge
Løn og øvrige arbejdsvilkår efter aftale. Der vil være samtaler i uge 48. .
Yderligere oplysninger kan indhentes hos økonomi-og administrationschef Lene Olsen på leo@bagkost.dk eller lf. 2037 5496
Om Bagsværd Kostskole & Gymnasium (BK)
På BK er vores motto 'perseverando'. Det betyder gennem vedholdenhed. Vi mener, at vedholdenhed er afgørende for, at vores elever når deres mål. Vi danner og uddanner børn og unge til, at de fagligt og personligt selv bliver i stand til at skabe deres egen fremtid.
Bagsværd Kostskole & Gymnasium er en udviklingsorienteret og traditionsrig skole grundlagt i 1908. Siden da har mange tusinde børn og unge haft glæde af vores skole både som kost- og som dagelever. I takt med den globale udvikling tilbyder vi en dansk uddannelse med et internationalt præg. Vores udgangspunkt er, at i en verden i rivende udvikling er det vigtigt at kende sine rødder. Danmark er i den henseende et af de bedste steder i verden at tage en uddannelse - og et af de tryggeste steder at vokse op. Elever, der vælger en uddannelse hos os, siger ja til seriøsitet, individuel talentudvikling og faglighed. Vores vision er intet mindre end i fællesskab at skabe verdens bedste skole.
Dit næste skridt...
Fakta
- Arbejdssted
Bagsværd Kostskole og Gymnasium - Adresse
Aldershvilevej 138, 2880 Bagsværd - Geografi
Region Hovedstaden - Stillingskategori
Administrativ medarbejder - Ansættelsesforhold
Fuldtid - Ansættelsens start
01-01-2025 - Jobnr.
68040 - Ansøgningsfrist
22-11-2024
På baggrund af dette job