Høng Gymnasium og HF

Fast fuldtidsstilling i matematik

Høng Gymnasium og HF søger en lærer til en fast fuldtidsstilling i matematik. I år er forskellige hold ledige med undervisning på alle niveauer samt nogle timer som hjælpelærer på andre hold og i vores lektiecafé. Opgaverne varierer fra år til år, og hvis du har et andet fag, vil der sandsynligvis også på sigt blive mulighed for at undervise i det.

Høng Gymnasium er et lille gymnasium med ca. 250 elever fordelt på STX og HF. Gymnasiet har samtidig EUX- elever i samarbejde med Landbrugsskolen Sjælland. Gymnasiet er et kostgymnasium, og pt. bor der ca. 65 elever på kostafdelingen. Skolen udspringer fra højskolebevægelsen, og ånden gennemsyrer hele livet på skolen. Der er en tæt og god kommunikation mellem lærere og elever.

I matematikfaggruppen er der et godt og tæt samarbejde om at løfte eleverne, og vi gør stor brug af dobbeltlærerordning.

Læs mere om gymnasiet på vores hjemmeside: www.hoeng-gymhf.dk

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til rektor Lise Houkjær på lih@hoeng-gymhf.dk eller telefon 58 86 35 11.

Opslaget udløber fredag d. 8. november, men der afholdes løbende samtaler, derfor hører vi gerne fra dig så hurtigt som muligt. Stillingen ønskes besat så hurtigt som muligt.

Stillingen søges ved at trykke ”søg” nedenfor.

Høng Gymnasium og HF
    Hovedgaden 2, 4270 Høng