Nørrebro Gymnasium søger lærere i fysik, kemi og biologi

Brænder du for at gøre en forskel som lærer, motiveres du ved at lykkes sammen med andre, og gør det dig glad at løfte unge mennesker, hvoraf nogle er særligt udfordrede fagligt og socialt?

Så er du måske vores nye kollega!

Nørrebro Gymnasium søger undervisere i fagene kemi, biologi og fysik - gerne i kombination med andre fag. I udgangspunktet er der tale om fuldtidsstillinger men deltid kan komme på tale.

Nørrebro Gymnasium er et mindre, privat gymnasium, som udbyder 2-årig STX og HF og desuden tilbyder en række enkeltfag og gymnasiale suppleringskurser. I løbet af et år har i alt ca. 300 elever deres daglige gang på skolen, og vi er ca. 45 kolleger.

I kraft af vores beliggenhed i hjertet af Nørrebro afspejler elevsammensætningen det farverige samfund, som vi er en del af. Vi lægger vægt på oplysning, respekt og tolerance i et støttende, rummeligt og motiverende læringsmiljø med et godt fagligt udbytte.

Det er en fordel, at du

• har undervisningserfaring og pædagogikum.
  • interesserer dig for vores elever og finder glæde ved det relationelle arbejde i hverdagen.
  • er didaktisk kreativ i din undervisning.
  • engagerer dig i pædagogiske og didaktiske initiativer på tværs af fag.
  • er klar på en udfordring.

Læs meget mere om os på nbgym.dk.

Lyder ovenstående spændende for dig, så send os din ansøgning snarest muligt og senest den 27. oktober. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rektor Katrine Juul på mail: kj@nbgym.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Nørrebro Gymnasium
    Titangade 13A, 2200 København N