Horsens Gymnasium & HF

Struktureret og imødekommende bogholder

Har du lyst til at være vores nye kollega på Horsens Gymnasium & HF? Vi søger i afdelingen for økonomi og service en ny bogholder, der kan lide at være i en stor organisation, men del af en lille afdeling, hvor vi hjælper hinanden med opgaverne. Stillingen er snarest muligt eller senest 1. januar 2025.

Afdelingen har ansvaret for økonomi, løn og betjening af eleverne i vores bogdepot. Ud over dig er der i afdelingen to deltidsansatte og en økonomichef. Som bogholder i afdelingen får du et selvstændigt job med det primære ansvar for vores bogholderi, hvor du er ansvarlig for det faglige, systemmæssige og dokumentationen i bogholderiet.

I din opgaveportefølje vil være følgende:

• Bogføring – debitor, kreditor, finans
  • Regnskabsafslutning, afstemninger, moms m.m.
  • Lønadministration
  • Servicering af elever

Lidt om dig:

• Du har erfaring med bogføring, bogholderi og regnskab og gerne en relevant uddannelse.
  • Du er vant til at arbejde med Navision Stat eller lignende regnskabsprogrammer.
  • Du er bruger af Excel og fortrolig med mulighederne i programmet.
  • Du har interesse i og eventuelt kendskab til lønadministration.
  • Du er nysgerrig på at sætte dig ind i nye systemer og kende dem til bunds.
  • Du har god ordenssans, er struktureret og sætter pris på systemer.
  • Du er selvstændig og selvkørende og vil gerne have ansvar for egne opgaver.
  • Du er imødekommende, tillidsvækkende, positiv og udadvendt.
  • Du er frisk på at bidrage med andre praktiske opgaver i en lille administration, herunder servicering af vores elever.

Vi kan til gengæld tilbyde:

• En spændende arbejdsplads, hvor der er masser liv og samarbejde.
  • En stilling, hvor du i høj grad får mulighed for at styre egne opgaver og planlægge meget af din arbejdstid selvstændigt.
  • En stilling, hvor du har stort ansvar for egne opgaver.
  • En stilling, hvor du kan bidrage med viden og erfaring om bogholderi.
  • Et godt kollegialt og inspirerende samarbejde med den øvrige administration og vores mange undervisere.

ANSÆTTELSESFORHOLD
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen, men kan være mindre, hvis den rigtige kandidat viser sig.

Arbejdstiden er fleksibel, men størstedelen placeres mellem kl. 8-15. Der er mulighed for nogen grad af hjemmearbejde samt afspadsering både i løbet af året, og særligt i skolens ferieperioder. Der må i løbet af året forventes aktiviteter og møder ud over normal arbejdstid, da vi i afdelingen har perioder, der er mere travle end andre.

Aflønning og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst HK Stat.

Hvis du vil vide mere om jobbet og forventningerne hertil, er du velkommen til at henvende dig til Økonomichef Lise Christiansen på tlf.  27775004.

ANSØGNINGSFRIST
Kan du starte allerede den 1. november 2024 vil vi være glade, men vi venter også gerne på den rigtige medarbejder. Vi holder samtaler løbende, så send en motiveret ansøgning allerede i dag på mail til lch@horsens-gym.dk

HORSENSGYMNASIUM & HF
Horsens Gymnasium & HF er en traditionsrig og moderne skole med stx og 2-årigt hf. Vi har ca. 1300 elever, 125 lærere og 12 TAP-ansatte.

Vi er placeret i Horsens by, og der er nem adgang til offentlig transport.

Horsens Gymnasium & HF
    Studentervænget 2, 8700 Horsens