Fredericia Gymnasium

Vikar resten af skoleåret i biologi og kemi

Er du vores nye kollega på Fredericia Gymnasium?

Da en af vores kolleger er sygemeldt i en kort periode og en anden skal på barsel, søger vi en vikar i biologi og kemi resten af skoleåret. Stillingen er tænkt med en ansættelsesgrad på 80% af en fuldtidsstilling, men der kan komme mindre opgaver til.

Fredericia Gymnasium et moderne Gymnasium med både STX og HF og samtidig en klassisk skole med en god historiefortælling som bagtæppe.

Skolen ligger centralt placeret i gåafstand til tog, så det er muligt at nå vores gymnasium med kollektiv transport.

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst med mulighed for personlige kvalifikationstillæg.

Yderligere oplysninger om stillingen fås hos rektor Jørgen Lassen på tlf. 6020 7502 eller vicerektor Peter Knudsen på tlf. 61717261. Ansøgning sendes via www.gymnasiejob.dk til rektor for Fredericia Gymnasium, Nørrebrogade 88, 7000 Fredericia.

Ansøgningsfristen er fredag d. 8. november 2024 kl. 14.00.

Fredericia Gymnasium har knap 700 elever fordelt på 6-8 stx-spor og 2-3 hf-spor. Der er omkring 70 lærere samt 25 øvrige ansatte. Gymnasiet er præget af fælleskab og sammenhold og ikke mindst et godt samarbejde kollgaerne imellem. Du kan læse mere om Fredericia Gymnasium på www.fredericia-gym.dk.

Fredericia Gymnasium
    Nørrebrogade 88, 7000 Fredericia