Rybners Gymnasier

Uddannelsessekretær søges til Rybners gymnasier

Har du lyst til at arbejde i et dynamisk, uformelt og udviklende miljø, hvor dagene aldrig er ens?
Har du lyst til at yde en fantastisk service over for vores elever, lærere og ledelse?
Så er dette måske netop stillingen for dig.

Du vil blive en del af et team med dygtige og hjælpsomme kollegaer, som alle arbejder selvstændigt i en varieret hverdag.

Opgaver som løses i sekretariatet

• Skemaplanlægning
  • Eksamensplanlægning
  • Registrering af elever i det studieadministrative system LUDUS Suite
  • Servicering af skolens elever, lærere og ledere
  • Tæt samarbejde med øvrige sekretærer, studievejledere og ledelse
  • Kvalitetssikring samt løbende udvikling på opgaveløsningen
  • Ad hoc opgaver i det daglige arbejde

Vigtige kompetencer

• Erfaring med administration på et gymnasium vil vægte højt
  • Kendskab til LUDUS Suite vil ligeledes vægte højt
  • Indgående kendskab til programmerne i MS Office pakken
  • Trives med at have mange bolde i luften
  • Initiativrig og god til at arbejde selvstændigt, men samtidig indstillet på at samarbejde med resten af teamet
  • Serviceminded, udadvendt og let til smil
  • Fokus på samt prioritering af opgaverne i et hektisk miljø, hvor afbrydelser er en del af hverdagen

Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til Cirkulære om organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) af 1. august 2022, samt Cirkulære om Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-s) af 21. marts 2022. Lønnen fastsættes efter principperne for Ny Løn.

Du vil forud for ansættelse blive bedt om at give tilladelse til, at vi kan indhente straffeattest samt børneattest.

Stillingen er på fuldtid.

Ansøgning

Hvis du finder jobbet spændende og mener, at du matcher kvalifikationerne, kan du søge jobbet ved at klikke på "Søg jobbet" og udfylde skemaet efter anvisning.

På Rybners vil vi gerne modtage ansøgninger elektronisk via vores rekrutteringssystem, da vi ønsker at sikre den bedst mulige og mest effektive behandling af ansøgningerne, herunder at efterleve persondataforordningens krav.

Når du har sendt din ansøgning modtager du en kvittering via e-mail. Bemærk at denne e-mail og senere e-mails fra Rybners kan være modtaget i din mappe for "uønsket post".

Alle interesserede, uanset baggrund, opfordres til at søge.

Samtaler afholdes den 23. og 24. oktober.

Rybners
På Rybners udbydes attraktive uddannelser, der udfordrer eleverne, så de bliver så dygtige som de kan. Vi tror på, at høj faglighed og stort engagement er afgørende for elevernes læring, og arbejder for dette gennem særligt fokus på kompetente og motiverede medarbejdere og tæt samarbejde og dialog med elever, virksomheder og andre samarbejdspartnere.

Dorte Skov

Økonomichef