Årsvikariat i biologi

Vikariat i biologi på Hjørring Gymnasium/STX og HF

Vikariat i biologi på Hjørring Gymnasium/STX og HF på 65 % i ansættelsesgrad.

Ansættelse sker pr. 4. november 2024 og løber til og med 27. juni 2025.

Hjørring Gymnasium/STX og HF har knap 700 elever, fordelt på 25 stx- og 2 hf-klasser og 85 medarbejdere. Skolens grundlæggende værdier er engagement, arbejdsglæde og høj faglighed. Vi har et godt studemiljø i et ligeværdigt og respektfuldt møde mellem medarbejdere og elever. Der er mange aktiviteter for eleverne, også uden for den skemalagte undervisning. Skolen er udviklingsorienteret og har tradition for godt kollegialt samarbejde på tværs af faggrænser. Vi arbejder målrettet med pædagogiske og faglige projekter til nytænkning af fagenes didaktiske metoder foruden samarbejde med områdets folkeskoler, erhvervsliv og aftagerinstitutioner.

Ansøgningsfrist: 25. oktober 2024 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes i den efterfølgende uge.

Hvis du har spørgsmål
Yderligere oplysninger fås hos rektor Elsebeth Gabel Austin: telefon: 9892 2433 eller 4085 9890 samt på skolens hjemmeside: www.hj-gym.dk

Send din ansøgning til
Ansøgning skal stiles til rektor Elsebeth Gabel Austin og sendes via gymnasiejob.dk, så den er skolen i hænde senest den 25. oktober 2024 kl. 12.00.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse efter gældende overenskomst mellem GL og staten.

Hjørring Gymnasium/STX og HF
    Skolevangen 25, 9800 Hjørring