Ansættelse for resten af skoleåret 2024-2025 i fagene dansk, engelsk. historie, matematik, samfundsfag og tysk

Vi kan tilbyde ansættelser for resten af skoleåret i fagene dansk, engelsk. historie, matematik, samfundsfag og tysk.

På Stenhus Gymnasium har vi et godt arbejds- og undervisningsmiljø, der er rammen for udviklingen af elevernes studiekompetence og almendannelse, vores mange sociale og kulturelle aktiviteter og et stort og velfungerende lærerkollegium.

Vi er et af Danmarks største, flotteste og mest moderne gymnasier – og alligevel har vi ligget her i over 100 år og har en masse gode traditioner og værdier.

Vi er en åben og lys skole med rum til alle former for undervisning og socialt samvær, og vi udbyder både stx, hf og IB-uddannelsen.

Vi har en skolekultur, der bygger på gensidig respekt, tolerance, engagement og en god omgangstone.

Du kan få mere at vide om os ved at gå ind på vores hjemmeside www.stenhus-gym.dk Du er også velkommen til at kontakte vicerektor Peter Fink på fi@stenhus-gym.dk eller tlf. 59400956.

Hvis du vil være en del af Stenhus Gymnasium, så send din ansøgning gennem Gymnasiejob.

Ansøgningsfrist mandag den 21. oktober 2024.

Stenhus Gymnasium
    Stenhusvej 20, 4300 Holbæk