Ingrid Jespersens Gymnasieskole

Underviser i fagene Spansk og Engelsk

Ved Ingrid Jespersens Gymnasieskole opslås en fast fuldtidsstilling i faget spansk og engelsk.

Ansøgere med og uden pædagogikum er velkomne til at søge.

Ingrid Jespersens Gymnasieskole er et mindre bygymnasium på Østerbro i København med 300 gymnasieelever fordelt på 4 spor.

Skolen prioriterer et højt fagligt niveau, kreativitet og omsorg for den enkelte elev. Vi lægger vægt på faglighed, engagement og lyst til formidling.

Skolens lærerkollegium praktiserer samarbejde på tværs af fagene og tæt kollegialt fællesskab. Vi imødekommer den enkelte lærers behov for personlig udvikling og efteruddannelse.

Vi søger lærere, der har evne og vilje til aktivt og positivt at bidrage til udviklingen af skolens faglige og pædagogiske profil.

Yderligere information hos vicerektor Lars Bernack på mail: lb@ijg.dk

Se også: www.ijg.dk

Ansøgning med relevante bilag sendes via gymnasiejob.dk til rektor Søren Keller senest den 20. oktober 2024

Ingrid Jespersens Gymnasieskole