Københavns åbne Gymnasium

Årsvikar i idræt

Københavns åbne Gymnasium søger en årsvikar i idræt pr 28/10 og resten af skoleåret. Til stillingen vil være knyttet en funktion som teamlærer samt en 3-dages introtur i november. Ansættelsesgraden svarer til ca 1/3. Vi opfordrer alle interesserede - uanset alder, køn, religion eller etniske tilhørsforhold - til at søge stillingen.

Københavns åbne Gymnasium er beliggende i Valby, og vi har et mangfoldigt elevgrundlag og en dygtig og engageret gruppe lærere. Vi udbyder både STX og HF, og vi er knap 1000 elever og 100 lærere. Vi forventer, at du som lærer er optaget af at udfordre og inspirere alle elevtyper, og at du har lyst til at gøre en forskel.

Nye kolleger bliver godt modtaget, og vi har mentorer for alle nye kolleger og didaktisk støtte og sparring for nye undervisere.

Læs mere om Københavns åbne Gymnasium på kg.dk eller kontakt uddannelsesleder Christine Friis Lippert på 26 71 44 01 eller cl@kg.dk for at høre nærmere om stillingen.

Ansøgning, cv og relevante bilag sendes via gymnasiejob.dk senest mandag den 21. oktober kl 12, men gerne før, da vi løbende afholder samtaler.

Københavns åbne Gymnasium
    Sjælør Boulevard 133, 2500 Valby