Kalundborg Gymnasium og HF

Timerester i kemi

Har du lyst til at undervise på Kalundborg Gymnasium i kemi, gerne i kombination med matematik eller et andet gymnasierelevant fag? Så vil der være timerester ledige frem til sommerferien. Det er to hold, der er ledige, alt efter hvilket fag kemi kombineres med, vil vi prøve at finde yderligere timer.

På Kalundborg Gymnasium er vi som arbejdsplads karakteriseret ved en kollegial kultur, der lægger vægt på gensidig respekt og det gode samarbejde. Det skal du skal derfor være indstillet på at være en del af.

Der knyttes en mentor til nye lærere, og vi er fleksible i skemalægningen, således at du kan få din hverdag til at hænge sammen. Der vil løbende være samtaler.

Kalundborg Gymnasium

• er en skole med 23 klasser, ca. 500 elever og 48 lærere
  • er en skole med motiverede og engagerede elever
  • har en god atmosfære, præget af åbenhed og tillid mellem lærere og elever
  • er en skole, hvor vi lægger vægt på nysgerrighed, mangfoldighed og læring, og derudover må det gerne være sjovt og udviklende at gå på arbejde
  • Vi forventer, at du:

• kan lide at arbejde med unge mennesker
  • har visioner for dit fag
  • vil indgå i en fortsat udvikling af samarbejdet såvel fagfagligt som tværfagligt
  • Hvis du har spørgsmål

Kan du læse mere om vores skole på www.kalgym.dk eller kontakte vicerektor Mads Seneberg på 29797919.

Ansøgning

Ansøgningen med CV og kopi af eksamensbevis uploades på Gymnasiejob.dk senest d. 25. oktober 2024 kl 12.00

Løn efter gældende overenskomst.

Kalundborg Gymnasium og HF
    J. Hagemann-Petersens Allé 4, 4400 Kalundborg