Brøndby Gymnasium

Barselsvikariat på Brøndby Gymnasium

Fra 1. august 2024 - maj 2025 har vi et ledigt barselsvikariat i engelsk på Brøndby Gymnasium

Hvad kan du forvente af os

• Vi er et relativt lille privatgymnasium med omkring 270 elever og en stabil årlig søgning.
  • Vi er et idrætsgymnasium, hvor mange af vores elever ved siden af gymnasiet dyrker en sportsgren på meget højt niveau.
  • Vi har en personalegruppe, hvor der lægges vægt på, at alle kender hinanden, og at man altid kan finde en at snakke med.
  • Vi har nogle velfungerende og aktive faggrupper, hvor man altid kan få faglig sparring og gode råd.
  • Vi har et lærerkollegium, hvor man interesserer sig for hinanden og hinandens faglighed, og hvor gode ideer ofte opstår på tværs af faggrupper.

Hvad forventer vi af dig

• Du skal have en høj faglighed og have lyst til at videreformidle dette til eleverne.
  • Du skal være indstillet på af og til i din undervisning at skulle tage hensyn til elever, der i kortere eller længere tid er ude at rejse med deres sport.
  • Du skal være indstillet på at indgå som sparringspartner for især fagkollegaer.
  • Du må gerne have lyst til at bidrage til den fælles samtale og trivsel på lærerkollegiet – men vi har plads til alle typer.

Hvad indeholder barselsvikariatet

• Fuldt timetal i engelsk
  • Grundforløb i engelsk
  • Engelsk på både B-niveau og A-niveau i STX og HF