Kolding Gymnasium, HF-kursus og IB School

Fast stilling i psykologi

Kolding Gymnasium søger fra august 2024 en lærer til fast ansættelse i faget psykologi i kombination med et eller flere andre fag inden for gymnasiets fagrække.

Vi opfordrer både ansøgere med og uden pædagogikum og undervisningserfaring til at søge stillingen.

KG er en skole med omkring 700 elever fordelt på tre uddannelser STX, HF og IB og med ca. 80 ansatte. Vi er et moderne gymnasium med særdeles gode rammer samtidigt med, at vi bygger på stolte faglige traditioner og en næsten 500 år lang historie.

Vi arbejder konstant for at skabe det bedste undervisnings- og arbejdsmiljø, hvor vi møder vores elever og hinanden i øjenhøjde og med respekt, og hvor vi har et stærkt fokus på, at vi både skal uddanne og danne. Vores udbud af de tre forskellige uddannelser skaber en meget mangfoldig og levende skole, hvor alle er med til at sætte deres præg.

Så hvis du brænder for at formidle dine fag og har lyst til at være en del af et rigtigt godt og meget levende gymnasium, så er du måske den rette til at være med til at opfylde vores vision om at skabe grobund for faglighed, fællesskab og forskellighed med globalt perspektiv for vores elever.

Vi kan tilbyde dig gode udviklingsmuligheder på en skole præget af et højt fagligt niveau og et godt undervisnings- og arbejdsmiljø. Alle nye lærere på skolen gennemgår et introforløb, hvor stort og småt på skolen bliver introduceret, ligesom du som ny lærer også får tilknyttet en kollega som mentor, der hjælper dig med at falde til både fagligt, socialt og med alle de praktiske ting, der er, når man starter et nyt sted. Du vil også få tildelt en arbejdsplads på skolen, som du har mulighed for at bruge til forberedelsesarbejdet, og du vil få udleveret en bærbar computer til undervisnings- og øvrigt arbejdsbrug.

For yderligere information er du velkommen til at kontakte rektor Sune Hother Petersen (26 29 43 27) eller vicerektor Jesper Kristensen (26 25 79 83). Vi træffes også ved at ringe til skolen på 76 33 96 00.

Ansøgningsfristen er tirsdag d. 30. april 2024 kl. 10.00, og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag d. 6. maj 2024.

Ansøgningen skal sendes via www.gymnasiejob.dk

Kolding Gymnasium, HF-kursus og IB School
    Skovvangen 10, 6000 Kolding