Niels Steensens Gymnasium

Ledige stillinger på Niels Steensen

Vi søger lærere til ansættelse 1. august i følgende fag: Fast stilling i matematik, fysik, religion og vikariat i idræt og tysk.

NIELS STEENSEN - Grundskole og Gymnasium er beliggende i hjertet af Østerbro lige ved metroen/Fælledparken, og er det eneste katolske gymnasium i Danmark. Skolen er grundlagt af Jesuiterordenen i 1950 og har historisk forankring, stolte traditioner og et stærkt værdigrundlag, der lever i hverdagen. Vi holder til i en gammel bygning fra 1914 og lige nu har vi ca. 750 elever - 500 i grundskolen og 250 i gymnasiet med 4 klasser på hver årgang. Dertil kommer knap 100 engagerede medarbejdere.

Vi søger lærere, der har lyst til at arbejde på vores lille gymnasium hvor der er fokus på eleverne, trivsel og læring. Vi tilbyder et hyggeligt godt arbejdsmiljø med gode forhold for lærerne, hvor alle er med til at tegne og bære skolens profil. Afhængig af fagkombination vil der være tale om faste fuldtidsstillinger.

Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte vicerektor Louise Holte på lh@nsg.dk eller på 44126456.

Send din ansøgning vedlagt CV og eksamenspapirer via gymnasiejob.dk.

Ansøgningsfrist mandag d. 6. maj kl. 12.00.

Samtaler med udvalgte ansøgere afholdes løbende. Alle ansøgere får besked efter afsluttet ansættelsesproces.

Niels Steensens Gymnasium
    Sankt Kjelds Gade 7, 2100 København Ø